Yesterday ..

Bloggen.. 2011.05.05

Jag var i skolan idag, och jobbade med några uppgifter som handlade om ord som man skulle beskriva och det var ju inte några ord direkt, fan 80 skit konstiga ord som man skulle beskriva, men de gjorde jag klart.. sen gick jag efter lunch för jag skulle iväg med glimma till vetrinären.

Vetrinären gick bra, hon sa att glimma hade en bra mun med något tandsten, så det enda jag måste bli bättre på är att borsta tänderna på henne oftare. Sen knölen som hon har på tanden, visste hon inte riktigt vad det kunde vara, för de ser ut som antigen att hon fått en smäll av något slag och de växtre typ brosk, eller det värsta alternativet. Kunde de vara en tumör L

Så mot slutet av månaden ska jag boka in en tid till vetrinärerna i norsholm för de är bara där dem gör röntgen. Och så måste hon sövas L

Sen så  ser dem om dem måste ta bort tanden eller om det är en tumör och måste ta bort den.. så i slutet av månaden ryker både månadspengen och studiebidraget.

Men bara min lilla ögonsten mår bra så får de kosta vad det kosta vill. <3

 

Älskling var med mig, för jag kände att jag behövde stöd. Och nu när jag tänker efter vet jag inte vad jag ska ta mig till eftersom min lilla vovvsing kanske har en tumör :’(

Vill inte ens tänka tanken men , :/

 

Hemma sen så tog vi kaffe och åt tårta, för min lillasyster fyller nämligen år idag, och hon blidde 16år.

Så det var mys.

Sen somnade både jag och älski i min säng och vaknade vid halv sex, och då var han tvungen att gå L. Inte lika kul, men han ska till sin bror i klocket och plugga körkort, och de är ju bra.

Faktiskt.

Haha jag sitter också och grubblar på hans syster J hon är gravid och ska ha ungen nu i veckan kanske början på nästa vecka så de är inte långt kvar. Åh jag tycker det är så mysigt med små tultar J.

Jag hoppas hon får en kille men jag tror de blir en tjej. Mysigt i vilket fall som helst J, jag gissade på att den skulle komma inatt, men icke hon var på stan och sådär så det blev ingen unge inte. Nu får den faktiskt ta och komma ut :D

 

Satt förut och tittade på Sixteen & Pregnant, så de var väl lite dräför jag blev påmind. Hihi , gud jag skulle också vilja ha barn men smartast är ju om man har ett stadigt förhållande, ett jobb – ekonomi, en lägenhet och helst körkort och bil.

Och jag har inget av det. Eller jag och jeppe jobbar ju på det, De är så mycket gammalt som ligger och gnager också som jag mest måste komma över, och jo jag försöker så mycket jag kan. Men annars har vi det faktiskt ganska bra, vi bråkar inte lika mycket, han försöker att inte vara så svartsjuk som han är. Och vi tar tag i våra liv mer nu. För vi båda vill leva med varandra, men sen får vi se vad framtiden vill.

Och jag håller ju på att gå ur skolan, tar studenten i juni. Och försöker hitta jobb så jag har pengar att leva på. Har nu en Godman som ska hjälpa mig med mitt penga-missbruk J. Och hitta lägenhet åt mig. Körkortet är igentligen så gott som klart, för de enda jag behöver är att kompleterings köra eller vad man ska säga. Men min bror verkar inte ha tid med det.. så det är därför det står still..

 

Jaha, nu ska jag väl ta och ta bort sminket, och ta en dusch tror jag.. måste tvätta mina kläder också, det börjar bli tomt i min garderob.

Får boka imorgon om det finns. Får hoppas på det.

I helgen blir det att sova hos min Pappa, det var ett tag sen jag träffade honom. Ska bli kul att få prata lite med honom om hur livet och skolan går.. och massor annat.

Så imorgon åker jag, tror jag J

Puss & Kram, vi syns på stan !

/J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0