Ser du inte att jag lider ?

gråter..

jag grät framför dina ögon och det enda du gör är att hånle och skratta åt mig.. Bokstavligen!

jag klarar inte mer snart, jag vet att du har så många på din sida för dem vet inte vad du gjort! Dem vet inte hur illa du har behandlat mig!

& ja, jag kanske är dum som är kvar hos dig, men de är bara för att jag älskar dig så mycket som jag gör.. jag vet att du kommer göra de igen, jag vet att du kommer såra mig igen, JAG VET OM DET! och ändå är jag här..

mår så otroligt dåligt att jag har världens lust att lämna denna planet. jag har ingen ork jag har absolut ingen lust, och ändå så bryr du dig inte ett dugg!!

Gråta mig till sömns och ändå inte somna - de blir min framtid nu ..

& de dummaste är att jag inte ens har gjort dig något!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0