Jag kan inte prata med dig, När du tittar bort..

idag har jag städat och hjälpt mamma med nicoles rum. fy helvete vad skit de var överallt.. sen kom min äldsta bror och jag fick övningsköra ut till Söderköping. det gick jätte bra faktiskt.

sen kom jag hem o åt fiskgratäng, sen ut med hundarna runt halv 3 där.. så åkte jag mamma och nicole till maxi och köpte skor. httade äntligen student skor :). nicole fick lila canvas.. och så köpte vi shorts till henne och så fick hon ringar.

sen drog vi vidare till candyland :D uuums med godis :D.
och sen mot netto, köpte lite mat och jag fick min efterlängtade redbull och ett pack cigg ':D

hemma sen laddade jag ner masa musik bl.a några veronica maggio låtar. sjukt bra!!

och massor andra :D<3

sedan ble det plättar till kvällsmat ;), ums ums..

nu lgger jag här i sängen och har dundr tråkigt! :/

lyssnar på VM<3

kollar FB lite och skriver skit här.. Åh vill hitta på något ju..



pusshej :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0