haft en mysig helg, med ett stänk tårar ..

jag åkte till pappa i fredags och sov där över natten.
Hjälpte han med "trädgårn" och gjorde hemagjord pizza :D, som jag åt upp nästan helt själv haha :D. Jesper sov med mig, myspys!

vi drog ut en stund också till udden, där kim tobbe w buggie eddie jeppe k och 2 tjejor befann sig och fiskade. jag fick prova men ehe de gick inte så värst bra. :)


Lördagen kom jeppe och hämtade mig på crossen, ner till honom för vi skulle fira jeppes pappa som blir 50. jag tror han fyller måndag :).
där va redan Johanna (jeppes syster) hennes kille jocke och deras nya familje tillskott :), lilla bebisen max. Gudars så söt han var. och så liten :). myyyys :)

sen droppa de in mera folk. och så fikade vi :). de var jätte mysig stämning och jag och Wille spelade Pokemon haha jag fattade ingenting men de märktes inte som tur va :D. Riktigt roligt :).

sen spelade jag och jeppe badminton med wille också. pratade lite med melissa, förstod inte ett ord av vad hon sa förutom "mamma" och "oga" haha sötis :).

sen mot kvällen blev de grillat!, hur gott som helst ju :).
chill och mys.

sen kom de tårar när jag och jesper började tjaffsa uppe i hans rum.. för jag blev rädd när han höjde handen mot mig :/.

aah jag orkar inte dra upp de här. för personligt för allmänheten ..

sen gick vi upp till pappa, pratade med honom och gick o la oss o sov.

Söndagen tog vi de lugnt och sen gick hem mot jesper framåt dan och åt ihop med hans mamma o pappa :). De som blev över igår, hur gott som helst igen :).

sen gick vi upp, myste och hade de bra :)<3

sen drog vi mot tåget, mötte Tobbe W som hängde med.. för jag skulle hem :). & så hade jeppe någon att ha sällskap med hem. Mysigt de med faktistk..

Väl hemma fixade jag lite med mammas iphone och visade henne lite grejor. så nu funkar den så som hon vill ha den..

min bror kom förbi en stund :).. och nu sitter jag och äter nudlar & dricker kall mjölk. Ska snart in i duschen och börja med peeling och de där :D hahaa..

Bättre kan de ju inte bli,
Puss på dessa dagar :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0