Du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort vad du gjort ..

”visst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig, för du har varit min. Du är nån annan nu, ioförsig, men när du strippar och klär av dig är de samma grej ”

 

Hej!

Har varit på truck utbildning hela dagen fram till nu J. Väldigt segt men ändå kul att vara där med tjejerna ;). Gick igenom 10 kapitel med fika och lunch emellan. Mjo så på torsdag har jag prov på de :/. Det kommer gå åt skit!

 

” du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort!
du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort vad du gjort! ”

Sitter nu hemma och äter lite Godis :D, och lyssnar på Veronica Maggio och en del meningar sitter rakt in i hjärtat, det är som att hon står och sjunger till en. Kanske låter larvigt men de känns så ..

Imorgon ska jag till skolan till 14:00 då börjar mitt prov i Småföretagande A. Hoppas på de bästa förväntas de värsta..

Måste gå en sväng förbi min rektor också och be om ett intyg som kan hjälpa mig till jobb i framtiden..

Sen torsdag ska jag till maxi igen och skriva prov och köra truck, Hoppas jag blir GODKÄND fan :/..

Hoppas, Hoppas, Hoppas!!

 

Nu ska jag tänka mer posetivt, för jag orkar inte bråka med er längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0