Dags att gå till skolan nu va?

Börjar halv 10 idag, rätt skönt men jag var klar att gå redan vid 8.. äsch fick slöa en timme till.
mina 3 arbeten som är klara är nu skickade till min nya mentor och hoppas de inte blir att jag får göra om helften för att jag missat vissa viktiga delar. usch fy fan. det brukar jämt vara så men nu har faktist jag gjort dem uppgifter som min gamla lärare gav mig. hon tog ut ett antal uppgifter och ja alla dem är klara.

så fuck att jag tänker göra om, har viktigare saker för mig faan .

sen idag vid halv två ska jag och min lille vovve gå till vetrinären i kneipen och kolla hennes tänder.. hon har en läskig "knöl" över tanden som bara blivit större och ljusare. stackare :/..

ne, om man ska göra iordning det sista och gå till skolan nu då ..

Puss&Kram / J .




Ett stort grattis till min syster som blir 16 år idag också. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0