övningsköra ..

Det jag vill börja med att säga är att jag är grymt besviken ! , både på mig själv och min bror. han kan tydligen inte medge själv att han har fel också. jag har skit svårt för att be om ursäkt men jag sväljer väl min stolthet här och säger förlåt.
problemet, så som jag ser det är att min åsikt inte spelar någon roll. & de är inte OK!
jag måste känna mig trygg annars går det inte. och nej jag kanske inte var redo för stadstrafik och ja det var dumt att peka finger och tappa fattningen helt åt honom.
men då har jag ju iallafall fåt prova på det nu ..
jag måste ju få prova lite själv och känna efter .. Annars gick det väl ändå rätt så bra med Landsväg och mörker..
& ja, jag är rökare och jag röker. Rökare har ett begär och det är ciggaretter. & när jag tappar fokus och känner att det inte står riktigt rätt till. då tar jag några bloss och försöker lugna ner mig,
Oavsett vad nu så kommer ingenting funka över huvudtaget om vi inte börjar komma överens och börjar lyssna och lita på varandra..
han måste bli mer tydlig och jag måste börja behärska mitt humör och temprament..
jag ska försöka att inte brusa upp så lätt.
det är inte lätt med allt och försöka förstå sig själv, men man måste ju börja någongång.. jag slipper ju aldrig undan de där skiten Asperger :S .. usch!
This is me ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0