nu är det nära ..

Oh yeah! på söndag kl:20,00 sitter jag i soffan helt klistrad framför tv:n !! för då börjar jersey shore säsong 3! <3

den 9e april åker the Gang till ullared kl:04,00 ;) uuuuhjaaah!

den 12e april blir lille jag 20 år, hihiih Firar hemma med släkten och familjen ;)

den 15e april blir de partaj med folket! :D, först eurobowl sen krogen !! <3<3


hahah mycket att se fram imot, har jag glömt något ? :O. .

ajuste mössan kommer den 19e april :P
Pappa & mormor fyller år den 27e april :P

klänningen är på väg :D tihihtihithii..



är de nått mer ? :P

aja pussar till er fan ;)


Kommentarer
Postat av: Minna

Tack gumman, jo det är okej med mig, begravningen var jätte fin :) <3

2011-03-26 @ 12:17:33
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0