Mjaa, den blir nog bra :)

hejsan!

har fått hem kläningen idag :), den satt bra faktist. men så fick vi också hem halens katalogen i brevlådan idag :). och där i fanns en klänning som fick mig tappa hakan. Mammas haka med :).

så vi beställer den också 399:- :). om den sitter bättre än den jag har hemma nu går jag med den. annars får jag ta den gulliga saken som är hemma :). är jätte glad för att jag kunde ha den iallafall :).


Utöver det har min dag idag varit PISS

vaknar och det är SNÖ över hela jävla norrköping, BLÄÄÄ!
huvudvärk & tandvärk hela morgonen ..
inställda lektioner
knappt några cigg..
hungrig som ett as
äcklig jävla hejkonpejkon mat i matsalen :S ..
låååååångtråkigt möte i uppehållsrummet.
Zara & Johanna lämnar mig själv på mentors tiden :/ .. haha
per har inget att säga på mentorstiden så jag får gå hem ..
väskan väger 1000 kilo ..
halkade i trappen typ .. vid skolan
stod och väntade på 117 i 20 minuter i kall blåst :(
fullproppad buss med parfym kärringar, iiiih!
missar nästan 119 som vill åka ifrån mig .. förihelvete!
ännu fler parfym nissar och kärringar .. usch!
påväg att bli påkörd av bussen när jag hoppar av .. (vissa vet ju inte hur man styr när det är halt ute)
går i slask bort till Ok för att hämta min klänning..
på vägen blir jag nerskvätt av slask av en förbannade jävla fitt Blatte! GAAAAAAH!



jag orkar inte dra upp mer .. :/.
godnatt :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0