min älskling kom på besök .<3

Jesper, kom runt halv 2 - 2 där och tröstade mig lite med värken jag hade.. (och fortfarande har) vi myste lite i sängen, och tog en promenad ner till Okq8 för han skulle köpa cigg..

Febrig och dan gick vi ner o de tog sin lilla stund. men kom hem helskinnade fast en bil nästan körde på oss för den föraren visste inte hur man tittar åt ALLA håll..

tönt



sen när vi kom hem, gick vi ut med hundarna en stund. sen in.. Och hela tiden mobbade jeppe mig, hm vad ska man säga han har inte sätt mig på ett tag, så han måste väl mobba av sig på nån ? :S..


idag har jag också städat balkongen men min mamms, och resultatet blev väldans fint.

ne, babe åkte för en stund sen och nu börjar de göra ont i igen.. så jag och mitt svullna face ska ta en värktablett och sen lägga oss en stund..



Saknar babe, men vad gör man ? :/

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0