Man måste kompromissa ..

man är i ett förhållande, med olika syner, olika tankar, olika känslor och i stort sätt oftast olika i allt. vi kanske inte gillar samma mat, samma musik eller sport. typ sånt där som man brukar prata om i början när man träffar nya människor.

det är ju helt okej att tycka olika, damn vad tråkigt det skulle vara annars.
men som sagt man har olika synpunkter på saker och ting. och så ska det vara ja, och dem sakerna kan oftast eller jag det brukar oftast vara pågrund av de sakerna det blir bråk, ibland jätte stora bråk.

då måste man kunna snacka, man kan inte bli sur och bara "tjarå jag snackar inte med dig för du är en idiot som inte tycker som mig", pss de går inte . !


jag vet själv hur det är , för jag va förut den där personen som gav fingret och sa duger de inte stick, jag diskuterar inte det här ..

men jag ändrar mig, jo sakta men säkert .. det tar tid.

och jag är i ett förhållande nu som går upp och ner, vi har inte fått det på stadiga fötter än eftersom vi båda ändrar vårt beteende, ibland behövs det med.

jag och min pojke är faktist väldigt olika samtidigt som vi är tvillingar.. mja lite svårt att beskriva men.

vi gillar hiphop båda två, men har olika artister vi gillar inom det.. ex han gillar 50cent en del, jag står inte ut med den snubben ..

därför blir jag sur när jag ser andra par som håller på som vi gjorde utan att vilja ändra sig ..

det är inte ok , hör ni INTE OK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0