lite sammanfattning om veckan som gått..

Måndag:
hemma från praktiken, för jag trodde jag fått maginfluensa av jeppe och hans familj.. efter att ha spenderat helgen hos honom. magen var inte okej ..
låg mest och vilade hemma & sådär .
Tisdag:
svaret blev; matförgiftning .. var fortfarande hemma från praktiken. bara för säkerthetsskull. sedan var jag på kurs på sjukhuset. så jag också kom hem med allergichock. :/



Onsdag:
hemma från praktiken.. Vårdcentralen kl:10.00 fick ta ut ögondroppar. och ta dem varje dag 4 ggr / dag. not fun för det sviiiiider!
Träffade Fiia & Mattias & "deras" son William för att ta en tur till Linköping, Ikea :). Väldigt mysigt faktist. dem köpte lampor & en ny barnstol för william tar sig ur den dem har. haha han var hur mysig som helst i bilen. vi pratade lite sådär haha. och roliga ljud med.
ne men det var en riktigt fin kväll. Sedan tog vi svängen förbi city gross. puss på det



Torsdag:
Tandläkaren kl:8.30 på sjukhuset. så det blev ingen skola. Följde sedan med mamma och handlade på city gross. Köpte med pan pizza hem som jag skulle äta senare sen på praktiken.
Kl 12 tog jag bussen till hageby och började praktiken kl 13. och körde ända till 19.15 ..
sen sov jag haha..



Fredag:
skola kl8.15-15.40 usch massa jobb och sådär . blää ..
sen hem tog kaffe, sen träffade jag Fiia & Tove (tror hon hette så). åkte lite bil runt i stan och sen till sist skjutsade vi hem Simon & Tove hem till Simon. sen hem och sov.
också en trevlig kväll . :) Puss¨
inte träffat min älskling alls på hela veckan :/.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0