ligger efter med livet ..

jag känner mig stressad, känns som att jag inte hinner med någonting alls..
känns som jag inte hinner träffa mina Goa vänner, eller ens min pojkvän, jag hinner inte göra sånt jag tycker om eller skulle behöva göra, som typ sola, gå ut och gå, pumpa basketbollen och spela en snutt om dagen mm,

det känns inte okej!, jag har kursen på tisdagar, som känns som att den kvittar!
jag har praktik mån-ons 8-15 .. tvättstugan onsdag och lördag.
skola torsdag + gympa. sen praktik 13-17..
sen skola på fredagar 8-16 .. :/ .

hundpass varje dag ..

mitt rum har varit ett bombnedslag i över en vecka och jag orkar bara inte städa ..
plus att jag måste hinna söka jobb och lägenhet.. plugga körkort och övningsköra..

ASSÅ DET ÄR FÖR MYCKET, jag är piss stressad :( ..

blir ledsen fan..

Älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0