kaos !

känner mig stressad, alldeles för stressad!
bara en massa tjat tjat tjat tjat tjat aa jag kan försätta tjata om att skriva ordet tjat! .. gaah de simmar hajar i skallen på mig! och jag lblir så suuuuuur !
stressig dag som sagt, först var jag på praktiken från 8 till två, sen direkt bussen hem för att hinna få i mig en kopp kaffe hemma innan jag skulle övningsköra med min bror, direkt innanför dörrn frågar mamma om jag pratat med michel. Jaa ..
sen när hon hör en bil komma så tjatar hon flera gånger om att han är här. ja ja ja låt han komma in för fan .. medans jag väntar på honom sitter jag och försöker få till ett bra sommarjobbsansöknings brev.
har du fått svar av din mentor?!
nej ..
michel är här nu?!
jaaa ..
skriv till habiliteringen?!
jaa..
du får inte bli sjuk nu?!
neeeeeeej ..
fixat med det, bums in i bilen drog ut till himmestalund och körde, mja hyffsat gick det väl. men de är störigt när man redan är stressad och det inte blir som man vill..
lyckades komma där ifrån med bara 2 st motorstopp (kärringstop)
men men , jepp jag är på väg mot målet nu..
sen så  måste jag hinna plugga , även fast huvudet är på noll.
fyfan! jag orkar inte! jag har ju för fan inte ens hunnit ÄTA MAT!
dra mig baklänges och fucka ur, för jag ger fan i det här ..
ajuste Trevlig resa till Catarina , Jespers mamma, Hoppas du får det bra :).
nu ska jag gå och lägga mig på sängen, är fan alldeles för trött för det här ..
pöws hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0