idag ..

hej hej ..


(38 dagar kvar nu)


idag vaknade jag klockan 12 typ och tog en kopp kaffe satte mig i soffan hos min mamma och min syster och tittade lite på tv, sen hoppade jag in i duschen..

fick rycket och började städa min garderob, hah nu ser man vilka kläder jag har iaf. haha.. sen fortsatte rycket och jag plockade upp på rummet. mamma gjorde iordning mat och så stack hon för hon skulle jobba i eftermiddag..

dukade och sa åt nicole att de va klart. åt min favvo-mat :) Kokt fisk, potatis & äggsås :)<3

sen kom älskling och han köpte med sig Wienerbröd till kaffet<3 dem var faktist väldigt goda, ah han stannade inte så länge för han ska tydligen döma på rockkarusellen igen ikväll vid 18 tiden eller nått.

hm .



så nu sitter jag här och skriver som en tok men inte om något viktigt igentligen ..
jag är väldans sugen på att gå och shoppa :D , men har ju inga pengar :/.  pissigt värre .

puss !



Blev en bild på dem bästa i Jersey Shore :)<3
Jwoww, Pauly D, Vinny, Snooki <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0