helt sluut ..

herregud vad trött man kan vara då ..

hela veckan har bestått av, Körlektioner, Praktiken, Skolarbete, Söka jobb, Städa rum, Läkare besök, ut med hundar, etc, etc ..

jag kan nog fan bli galen. känns som att jag inte orkar hålla upp ögonen mer .. är helt jävla slut. Det borde fan vara olagligt att vara såhär trött..


Det kan bli som så förrästen att jag får ett rum, hiiihi :). Nicole vill inte dela rum /: .. men hon kan tänka sig byta.

jag skulle vilja börja med det idag.. men mamma tycker vi ska vänta .

jag vill inte vänta :/ .

Men smartast tycker nog jag att det är att dela . så slipper vardagsrummet bli så trångt. men de är ju vad jag tycker.

aja what ever, min åsikt gör ingen skillnad. - den finns inte ..


idag har jag ätit min favvo-mat :D RAGGMUNK ! :D... LOVE IT




ne nu ska jag väl plugga lite granna, usch det kommer man fan inte ifrån. Förrän de blivit 16e Juni - STUDENTEN !




pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0