Helgen<3

hej mina söta!


i fredags var jag i skolan och fixade och donade, fick med mig 3 kurser hem. bra bra jobbab jobba fan ..

sen blev jag hemtad av min söta Fiia :), och så skjusade hon hem mig, hoppade in i duschen, satte i löshåret och åt lite. tog ut hundarna, packade väskan och gick bortåt Fiia & Mattias. Idag blir de dricka fan :D . haha varken jag eller Fiia har druckit på 2 år :O ..


Vi fixade oss, drack och hade kul. sen åkte vi till Stockholmsrondellen där hem till Linda :). Läääänge sen<3. Där blev de klass-fest :).

jo, jag hade väl rätt kul, men dem få som var där trodde väl att jag var dum i huvudet eller nått..
jag drack som en tok tror ja ..

sen stack vi vidare, till en fest i ektorp som mattias var på. (fiias pojke). där var det fullt av pirater och lättklädda brudar, not ok.

men efter ett tag pratade jag faktist med 2 av dem, dem var 17 :O. såg ut som äldre men men .. de va bara smått där. haha mattias var den äldsta :D haha ..
och han är 23?

ne men, dem var okej ..

mer dricka , klunk klunk klunk ..


sen gick jag och Fiia vidare mot Vilbergen, för att ta en cigg med Simon & Tove :)<3

sen skjuts runt lite sådär överallt. och drack ännu mer.. Sen åkte vi till stockholmsrondellen och träffade Hampus på Okq8.. sen blev de hem .. och jag kan ju lova att jag slockan som en tok ! , hahha i had fun!



Fick bli en gammal bild, på mej o min darling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0