Grattis !

vill passa på att ge min älskling ett stort Grattis & också ett stort lycka till! , jag vet att du klarar det :)<3

resterande dag har sett ut som denna; - stressig praktik massor med folk som bara sliter och drar i en. men hellre det igentligen än att bara stå mitt på golvet och se ut som ett fån. haah! jag är ju till för att hjälpa till..
idag blev jag också påmind om att jag måste lära mig lite om det nya sortimentet.. jag kör jämt med en kommentar som; gud vart har dem gömt den nu då . eller, jaha igår var den här .. eller, hmm den verkar ha fått fötter under sig..
tur att folket är med på det och det inte står någon sur gubbe eller nått där och bara HA HA jätte kul idiot..
:)

--'


idag städade jag "hela" köket på praktiken också, blev deppig för en stund och då hittade jag disktrasan.. och sedan kokade jag kaffe, som Louise tyckte va jätte gott, men de sa hon nog bara :D haha ne då ..
aha ni studentklännings rösteriet är igång nu ordentligt TACK ALLA SOM RÖSTAT! , och nu står det jag vet inte haha men den svart/vita klänningen leder :) ..


jag skulle behöva städa mitt rum, men blää på det jag orkar faktist inte..
skulle också behöva göra klart 2 kurser i handels som jag inte heller orkar med.. UURRKKK! ..
och så skulle jag behöva plugga körkort, men jag känner ingen lust åt det heller.. ni vet det är mycket lättare att sitta och sura och tycka synd om sig själv att man inte klarar kortet .. :/ .
BLÄÄÄ PÅ ALLT IDAG :/ ..
pusshej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0