gårdagen .. / idag ..

hade faktist väldigt tråkigt. hm hade fan inget alls att göra ..
så jag messade min bror och kollade om han hade lust att åka och handla godis..
men under en hel timme fick jag inget svar, & helt plötsligt fick jag tur i oturen, så min lille fiia hörde av sig & frågade om jag ville hänga med till netto och handla, oh yeah dem har ju godis där :D .

haah, så jag sa visst de kan jag göra, då sa hon att hon hör av sig.
sen frågade hon igen om jag ville med, yes absolut Okay gå ut om 3min ..

på vändplan hoppade jag in i bilen och en töt lite sak skrämde halft ihjäl mig xD ahahah fyfan vad rädd jag blev. herregud.

dem hade lill plutten med sig, i think it is William :).

så gick vi omkring och fumlade på netto ja köpte mitt godis och dem köpte sitt vad dem skulle ha, rätt mysigt faktiskt :).
sen på väg hem släppte dem mig på vändplan & då åker en bil jag känner igen förbi oss in på gården och i framrutan sitter min mamma och vinkar som en dåre. hahaha såg väldigt roligt ut faktist :P

då hade min bror tydligen kommit och skulle hämta mig för att åka och handla men då precis i samma sekund hade jag hoppat in i Fiias bil. haha så mamma hängde med michel och handlade godis själv istället :D haha ..

jaao så det kan gå, Mysig kväll iaf :)<3

.------------------------

idag, ska jag på Kurs i sjukhuset vid 16 tiden så vi får se hur det går. så får jag inte glömma att ta ut min medicin på apoteket sen..

efter det? nja ingen aning kursen slutar ju halv sex så .. de är väl bara komma hem slöa liten framför tv:n ta ut hundarna vid 20 tiden och sen krypa i säng. för på morgonen efter är det raka vägen till praktiken som jag skippat för att jag varit matförgiftad .. not fun hell no!


ha de bra gott folk, heeh Bye !


Det fick bli en gamal bild idag, fan måste få tid till att ta nya också . aha, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0