En vanlig söndag - sätt igång och baka!

Hihiii ,
nu har jag pluggat körkort så det räcker tycker jag :). klarade 2 st prov, känner mig väldigt duktig. men mer ska det bli, japp! jag ska fan i mig ha de där jävla kortet nu!..
så efter att ha gått och städat och plockat lite blev jag sugen på kaffe, så eftersom vi ska dricka fika-kaffet runt 3 där, satte jag igång och bakade :D. haha de va kul och en söt lite vovve satt och glodde in i ugnen och slickade på sleven som vart i smeten . Älskar dig glimma<3
ja, såhär blev resultatet :
'
Mina muffins, de blev ju några till men jag fotade bara ett antal :)
&
Mina missbildade syltgrottor, men det stod faktist i receptet att DEM SKULLE SE HEMBAKTA UT! :)
tihii, nu är det bara vänta på att klockan ska bli halv 3 , 3 där :).
Puss på er / från mig<3




blev en söt bild på min tigge-vovve också :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0