det värker och det värker ..

hej ..

det är riktigt jobbigt nu alltså, vaknar upp flera gånger under natten av att man har så förbannat ont. och man kan ju inte äta något heller, så magen är helt tom och värker.

jag lever på blåbärssoppa & värktabbletter, gud så gott!

och värken kommer bara mer och mer, och tabletten kanske håller i sig 1 timme, så måste jag stå ut i 3 timmar till innan jag kan ta ännu en tabblett, hmm :/ låter som en knarkare.

det är ju helt sjukt!


Det värker i ryggen och nacken, bakom och i öronen, i hela käften och tungan och halsen, och huvudet. så håller febern på och spökar hos mig. och kliande slemmig hosta dyker helt plötsligt upp.

Åh kan de bli roligare?!


de enda jag vill är att kunna få i mig lite mat, jag börjar fan hallicuinera nu eller hur fan det stavas ..

potatis, sås och nått gott kött, eller typ grillat, eller kokt korv. eller vafan lasagne.. ååååh :/


jag tycker idiotiskt synd om mig själv. och det är fan inget kul !



jag kan ju förfan knappt röka ens heller !!!


kan våren vara snäll och KOMMA NU ! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0