åh, det ena efter det andra orkar inte mer ..

Känner mig som en jävla knarkare eller nått :/ ..


tabbletter hit och medicin dit, fan flytande droppar, fast form snart gas eller vafan jag har ju gas med ju .. om man räknar astman till det.


hm, snart tål jag väl ingenting usch!

fick en allergi-chock på sjukhuset igår när jag var där på kurs, och det kliade så mycket i ögonen så jag höll på att bli tokig, röda och de va dem också. plus mandlarna i halsen gjorde ont.

så jag struntade i praktiken ännu en dag för att ringa till vårdcentralen . Fick tid klockan 10. och de enda hon gjorde var att lyssna till min andning kolla i halsen och sen skrev ut medicin och ögondroppar.. hm


sen har jag fått en ny tid till en annan läkare som ska göra några fler allergi tester på mig. den 21 mars klockan 10.
så det är inbokat nu också.


serverar dem äpple i någon som helst form nästa tisdag då det är kurs igen, då skriver jag av mig från kursen, fan vi är på ett sjukhus, borde man inte ta allergier lite mer allvarligt då? När man faktist säger till i tid innan..

aja, vi märker vad som sker..

får ta och kolla med min bror sen ifall han visste hur det gick med pappa hos läkaren.. han har tydligen fel på hjärtat av något slag. känns inte ok, så ett lycka till har jag sänt honom iaf<3.


nu vetifan vad som händer.. börjar få ont i sidorna . hmm-- bläää på allt de här!

jag & min Ögonsten, Kärlek & Bästa vän<3 - min hund Glimma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0