Hon är ju inte ens död än ?!?!

Fått nyss reda på att min släkt är helt från vettet!! ..

Mina mostrar står nere hos min mormor och rensar ut massvis med tyger, dukar, sovkläder och koppar och grejer!! alltså utan att säga varken till min mamma eller mina 2 morbröer. Liksom vilken fittig stil ?!

och för det första så är mormor inte ens död än !!!!

jag fattar inte hur en del funtade människor tänker :S:S ..

de enda jag kan säga är att jag blir grymt besviken, och sårad o ledsen :/ ..








Studenten är snart här, allt är så gott som fixat.. de enda som fattas är naglarna, jag ska köpa kittet så fort som de går. måste bara ta mig till en KICKS butik först.

Alkoholen, måste också t mig till Ett system bolag först.. och nått gulligt armband kanske halsbad. Sen är de så gott som klart allting!!


ja förutom maten, alltså de är planerat men inte inhandlat och de är ju dels för att vi inte vet vilka som kommer..
svar framtill senast den 10e. :)



Jag är förkyld, har varit det i 3-4 dagar nu och det känns helt irriteande, för de har varit TOPPEN VÄDER Dessa dagar ..

Gaaaah :@

och sn så funkar inte min dator som den ska .. tangentbordet hoppar över vissa bokstäver ibland och de ser ut som kaos på skärmen ,, och mna usb porytar FUNKAR INTE :/..


så jag kan inte tanka mp3n med Good music :(:(:(:( ..

fett irriterande . :(


Nu ska jag strax äta mumsig mat.
De blir stekt lax, kokt potatis och kall mammajacqueline sås :)..
hahah våran egan alltså :D

förbannat härlig..

ida ÄR  ja änd¨å rätt så frisk eller håller å attbli så jag hoppas de håller i sig..


puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0