vad gör man en Lördagkväll?

vi drog på Bio!

jag och jeppe satt hemma hos honom och hade bajs tråkigt. a men vad gör vi? äh vi drar ut då??..

albin ringde då och kolla om vi skulle med till pizzan. visst vi gick dit. Albin skulle äta haha bakis occh dan. vi satt där sen skulle tobbe w komma men då skulle alin hem o skita :S:D .

så vi drog dit och väntade. drog onkring ute och lite så. senkom ponta och några till pizzerian. men så drog jag och jeppe hem för vi blev hungriga.

så gjorde vi tacosen hemma hos han för han tyckte min köttfärs blev godare :S, jag känner ingen skillnad. haha. gott med mat iaff.

sen satt vi hemma o hade tråkigt igen , och då efter en stund ringde albin och kolla om vi skulle på bio. vi kollade efter en film och bestämde oss för easy A . den va faktist riktigt bra :)

de va en kul kväll faktist, tack för den pojkar<3

poster-image-easy-a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0