sov hos min babe inatt,<3

igår kväll tog vi tåget ut till kimstad, haah det var ju inte igår precis.. och så väl hemma hos babe hade vi inte så mycket att göra mer än myspysa lite..

helt plötsligt kom vi på toppen ideén! MECKA CROSS yea! de va as länge sen :).
men jag fick ju inte pilla så mycket. Sen kom Cornis & Dessie ut en ssväng och kollade läget, men så åkte dem igen efter drygt 10min :/. men de va kul att ni kom heeh ;).

sen fanns de inte så mycket kvar att göra med crossen så vi gick in och la oss, skulle kolla på film och lite sådär men jag somnade haaah ..

på morggonen gick vi upp runt 11 där, det va skönt att sova ut lite :). så vi gick ner och åt frukost, tog en cigg och så åkte jeppes mamma och handlade så sen när hon kom tillbaka hem så fikade vi lite,


Sen mot tåget!
för klockan 15.00 skulle jag träffa min kurator på sjukhuset och gå igenom min Diagnos.. de tar tid för mig att fatta att jag verkligen måste leva med det här .. :/. de är svårt.


nu sitter jag hemma efter en kopp kaffe och cigg och skriver här :P. har inte alls mycket att göra. och jag har bitit av mina naglar, FAN! hmm bara spara om på nytt. jag är för stressad för det hära ..

hm, vad ska hittas på då? ingen aning.. ska lägga in lite bilder från Cross kvällen med jeppe & Cornis , & Sen lite foton som jag och jeppe älskisen tog igår :D.. tror jag de va.

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0