smått och gott ..

igår skulle jag följa med min älskade hem och sova hos honom .. :)<3 men så kollade han vad cornis skulle göra och dem ville hitta på nått och åka långt ifrån. Okej? :D vad har dem fått för sig nu då.

ne så vi åkte till linköping efter att dem plockade upp oss i söder tull . och så gick vi in på mcdonalds haah och de va faktist väldigt kul. med flaggor och en som slängde skiten fel.. m.m. haah

sen skulle vi hitta till den där förbannade bowlingen, när vi hittat den så såg de ut som en "klubb" och de var folk överallt, liksom ja de är den 25e och en fredag det lär ju vara folk överallt ute nu . den andra bowlingen åkte vi bara förbi. så fick vi idén att åka tillbaka till norrköping för att spela bowling på Eurobowl som vi brukar, ahahah stamisar :D.

hemresan va nog lite spänd och jag vet inte riktigt varför, så jag messade dessie som satt där fram (ja man hörde inget om man pratade) ifall hon var ledsen? men hon svarade bara att hon blir irriterad ..
jag skrev bara till baka okej och en sne gubbe .. sen senare började dem "skrika" på varandra om nån brud eller nått. jag vet faktist inte så jag ville inte lägga mig i för jag fattade inte va de va frågan om ..


det lugnade ner sig och släppte när vi skulle spela sen, de var soft och kul tills min hand blev stukad. asså fan jag fattar mig inte på den där "sporten". hahha men men .. så vi tog en cigg bytte tillbaka skor och spelade lite biljard. jag och babe vann 2ggr mot dessie och cornis :D . haha

tog en cigg till sen blev klockan rätt så mycket. åkte till kimstad för att släppa av oss men så hittade vi på lite annat istället. och efter det. hem --


åååh skönt att sova :D . haha

-------------------------

idag, vaknade jag upp hos min älskade, låg och myste i sängen - uuum saknart.
sen efter ett tag runt ett två där gick vi upp och hälsade på min pappa. Gjorde pizza och hade det trevligt. jag är nämligen här nu också :D. haha

dem ligger och slöar i soffan, ska kolla med jeppe om vi ska röra oss hem till honom snart. :)<3
börjar bli lite seg.

får se vad kvällen erbjuder sig,

Puss&Kram, vi syns på Stan ;)<3



hittade en gammal bild på mig hos pappa för nått år sen hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0