Pissoff - Dag !

idag är jag fett uttråkad. sitter och väntar på att klockan ska gå ..

ska ta bussen kl.13 tiden där bort till sjukhuset. För möte hos HAB. ska få handdatorn idag. se om den hjälper.

Biståndstantet ringde, hm och de gick ju inte som jag tänkt o trott. men men.. därfrån fick jag ingen hjälp. Nej .

så när jag ändå ska till HAB ska jag fråga vad dem kan göra för att hjälpa mig. Hoppas på det bästa förväntas de värsta.

sen kommer babe, och han ska sova hos mig hela helgen :) <3

MYSIGT MYSIGT MYSIGT!

ger honom en ny chans. sanningen kommer alltid fram förr eller senare. och då märker man vem av dem två som ljuger och inte ljuger. Fine!

jag är över det ;) . tänker posetivt och försöker överleva dagen :) .

måste köpa cigg igen :/. usch har knappt pengar ju :/. skit!

ha hi ho hu ha de löser sig nog.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0