onsdag kväll ..

hejsan.

äntligen efter en lång praktikdag utan cigg fick jag ciggaretter nu av jesper. sen hängde jag med honom och cornis hem till jeppe. dem skulle spela cross eller vad man ska säga. såntdär xbox ni vet. ahhaa-

vet inte vad resten av kvällen har att erbjuda men de är sånt som märks.. ska hem till åtta iaf för då ska vovvarna ut. jag rensade deras öron förut haha jag vet de låter väldigt äckligt när man läser det. haha de är ju inte så fräscht i verkliga livet heller kanske men men .. de uppskattades iaf.

behövde komma hemmifrån lite de är sån jävla dum attityd och luft hemma så snartspricker jag och spränger stället.. nedå men man orkar inte bråka varje jävla dag..
det suger. !

nuska jag störa dem med en massa kort med min fina roliga kamera , hehe..

imorrn blir de en lååååång dag.. först skola 9.30-12.00 sen praktik efter det 13.00-19.00 uuuurk jag kommer vara helt döööd . men skojär de ändå samtidigt.
.
a ne som sagt. fram medkameran ;) kanske laddar upp dem här sen vem vet ..
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0