nyårsafton, ah inte som jag hade tänkt mig..


Pissigaste nyårsafton jag har varit med om ..

vi skulle ju till jeppe k på fest, men de va inte fest. de va att vi skulle ha någonstans att sitta o glo för hans mamma o pappa var hemma. kul?? nee så vi gick inte dit.

jag och jeppe kom inte ut förrän 10 halv 11. usch då hängde vi med cornis och skjutsade folk till olika fester .. de va väl ändå okej. sen medans vi väntade på cornis var vi med mårten (körv). och åkte runt lite sen drog vi till mcdonals för jag ville kissa sen så åt dem lite. jag tog en glass..

sen träffade vi cornis igen och då skulle han hämta alla som han skjutsat. det allra roligaste va när vi hämtade albin. han va helt sjuk haha. fyfan asså ..

sen sista delen av kvällen hängde vi på stationen med pojta o thato som hade spytt ner hela jävla pontas bil . bläää och va helt deckad. hmm  . och tobbe w me sina raketer :D .

sen åkte vi till pizzan istället och väntade på coris där. efter 2 sek då cornis kommit. kom en annan bil som tydligen va jonte. och när jag såg vad som klev ut ur den bilen. ville jag o jeppe hem innan vi skulle spy av äcklighet..

ur den bilen klev den äcklige lizzett fasth . usch .

dem är tydligen ett par ? hm, efter allt skit han sagt om henne. men hur folk lever skiter ja fullständigt fan  i. så länge hon eller dem jag inte gillar tränger sig på mig och mitt liv så är de lugnt ..

så vi åkte hem och la oss och sov. vad ska man annars göra halv 3 på natten :S .

piss på den dagen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0