mår bajs idag .

liten jacqueline .

liten jacqueline .

usch! vaknade halv 10 imorse av att jag var sååå hungrig. och då var jag inte ett dugg trött. sen efter vi tog ciggen jag o älski så vart jag bums trött igen-

 

”Sov inte!”
”nee, jag bara vilar”
”ZzzzZZzzzzZZz”

haha.. huvudet värker som en tok och jag mår illa och är bajsa trött.. orkar inte bli sjuk :/

SAKNAR BEJB :’(

Gårdagen..
söta fiia frågade om jag hade nått att göra och det hade jag ju inte som vanligt :Pså vi tog ett varv i stan. Lärde fiia pumpa däck fast hon igentligen faktist kunde det :D . haha

”huur gör man nu dååå?”
”men håll emot den”
”Jaaa? jaha där är plusset”
hahaha

träffade nått ex till henne och så dunkade vi Björnbröder & Lejonkungen i bilen :D . haha sjukt kul -

Sen ut mot F13 för att ”sladda” hahah ni skulle varit med hon är så söt! Oooooh :Dhaha.

Trevlans.

och det bästa av allt va att jag fick spendera natten med älskling, bara han och jag :) <3

nu har han åkt den jäveln :( . hmm ..

nej nu ska jag gå och lägga mig igen . usch vad jag mår illa :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0