måndag , så firade jag Alla Hjärtans Dag ..

jag var så arg!, ne det var jag inte jag va ledsen. väldigt väldigt ledsen.. varför just på alla hjärtans dag? just den dagen som inträffar en gång per år så ville min pojkvän inte ses. Nehe? och varför inte de för :S ..
aja, skitsamma ..
jag kollade runt med lite folk på facebook vad dem skulle hitta på och sådär.. men såklart så ska alla vara med sin kärlek. uuurk jag kände mig ensammast i världen..
men så vände turen och Fiia kom för att ta en cigg med mig :). Och hennes pojke också då :).
Dem frågade om jag ville med och handla, de enda dem skulle ha va sparris haha :D , men dem köpte godis & Coca Cola :D. söta är ni :D.
sen hängde jag med hem till dem då, och tog det lugnt. sen kommer det alldra gulligaste och roligaste jag upplevt på Läääääänge!. Fiia skulle göra planka xD..
haha en potatis hit och en potatisbit dit, och skvätt hit och dit och allt. haha sen när hon skulle spritsa ut potatismoset så kom de potatisbitar för och allt. hahahhaa de va hur kul som helst..
" de är inge kul ! " . du är för söt Fiia :D.<3
sen tittade vi på familjen annorlunda och spelade Yatzy hihi jag vann :D. 200 poäng nånting :D. wiihuu <3
ne puss på den kvällen.<3
Jag verkligen älskar att se dig Lycklig Fiia, speciellt efter allt skit du fått gå igenom. & Grattis ännu en gång till eran förlovning, Önskar er all lycka i världen faktist<3
& bara för de så snodde jag en bild från dig Fiia :), på er 2. haha Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0