life is a game, and you´ve got to know the rules ..

så sant ja ,
idag var ingen lyckat början.. usch vaknade av att mensen kom. usch! varför ska vi tjejer få allt det jobbiga ?! och killarna (mja typ alla) gnäller om morgon stånd, ah seriöst! de är väl inget jobbigt alls ! .. eller inte som mens, föda barn, bära runt på ungen i 9månader med kräkningar och sånt shit, gå upp i vikt och allt som följer med på färden.
ne och idag i morse var den värsta värken jag fan har varit med om på åratal! och det gjorde så förbannat ont att jag låg och tjöt som en idiot! Älskling försökte underlätta genom att massera svanken där men de gjorde det bara värre sen ..
igår kväll låg jag också och grät, jag klarar liksom inte mer.. även dem starka kan bli sårade..
" if you really love someone, let them go, just let them go "
jaa..
jag och jesper bara bråkar hela tiden, vi har kommit in i någon dum jävla cirkel, och det tar död på mig. jag vet inte vart jag ska gå, vart jag ska vända mig eller vad jag ska göra. det är så himla irriterande att det enda jag kan är att krypa under täcket låta tårarna rinna och tycka synd om mig själv. jag orkar ingenting längre!
jag älskar honom, jag älskar honom så det gör ont i bröstet.
kanske borde jag släppa taget? :'(
Jesper, jag älskar dig så enormt mycket<3
Kärleken gör ont, & är svår ..
& vem fan har påstått tvärtom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0