Jesper Mats Pettersson

nu kommer ett inlägg till bara dig ..

tiden går så fort, vi har nu varit tillsammans i snart 1½ år :) . de går fort när man har roligt brukar en del säga ..

du är fin, en av dem finaste människorna jag känner och jag ölskar faktist dig . du är min bästa vän samtidigt som du är min pojkvän. och det bästa med dig är att du verkligen ställer upp och dem gånger du inte gjort det. har du verkligen försökt.

ja vet att jag är en svår person att leva med, att jag är en svår person att vara med också för den delen men , jag kan inte mig själv ordentligt heller än. jag lär mig fortfarande jag med.

det jag vill säga är att jag är glad över att ha dig i mitt liv, även fast du trampat på mitt hjärta en gång och sårat mig så förfärligt så är jag glad över att det är du o jag igen. jag vet inte riktigt vad jag ska säga ..

du är fin, du är söt och du är hur snäll som helst. och så gullig när du sover och inte riktigt kan säga R . det är så mysigt att ha dina armar om min midja, att få dina pussar i min panna att ligga mot ditt bröst och bara mysa.

alla förstår inte det och en del av vad dem säger pajar för mig. men jag kämpar och det går mycket lättare med dig vid min sida ..

visst det känns inte riktigt som att du är kär i mig längre eller att du älskar mig ibland. men men ..

sen så litar jag faktist inte på dig, pågrund av det du gjorde och de du bettede dig åt ..

men jag tar en dag i taget och fortfarande kämpar .. så får vi se vad framtiden har att bjuda på.

jag älskar dig, babe<3

20090811, då blev det du & jag . pussar .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0