jag vill tacka min bror <3

jag känner fortfarande dåligt samvete, men är väldigt tacksam..

Michel lovade för ett tag sen att köpa en mobil till mig och min lillasyster eftersom vi inte ha fungerande mobiler varken hon eller jag. så idag när han fick lön så sa han att vi åker och köper en telefon.

jag försökte hitta en så billig och bra som möjligt, för jag hatar att handla på andra. Tro det eller ej, men jag hatar det verkligen. jag får piss dåligt samvete bara att låna cigg av en person.. :/

men som sagt är evigt tacksam och så fort jag kan så finns jag till hjälp till dig michel så mycket och bra som det går. Står bakom din rygg.

Ville bara blogga om det för att jag är faktiskt grymt tacksam..

mobilen gick på 599:- och ja de är pengar :/. sen fick jag dessutom ett minneskort av honom för 99:- de är fan 700 spänn runt räknat. sjukt.

men tack iaf<3
tack



har ingen bild på Michel, men de fick bli ett hjärta.
Blod är tjockare än vatten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0