jag vet att du är avundsjuk

jag vet faktist inte vad som händer just nu? idag ska jag bli smaschad haha av Lizzet fasth ;) .

allt började med e gammal bild på dem när dem var på utebion, jag kommenterade att jag inte gillar den. (varför jag inte gillar den vet jag inte haha:D ) och då frågade hon och jonte (som också är med på bilden) varför, och då skrev jag att lizzet förstör bilden. (för att jag tycker att hon gör det :S , man får väl för fan tycka vad an vill eller??

då fick jag som svar av henne att jag ska stänga min fula äckliga käft och jag är en skabb hora m.m.

Okej?

ofta man blir helt  cepe på att någon skriver så. haa hade någon skrivit att jag förstör en bild, skulle jag säga vad kul att du tycker så, men jag håller inte med dig.

men ni vet hur fjortisar är ? . asså hon är lika gammal som min lilla syster och lika jävla kartig i käften..

sen helst plötsligt börjar hon säga att jag inte är värd jesper? okej nu börjar det bli personligt. och varför är jag inte värd honom. då sa hon att jag typ kväver honom att jag förändrat honom när han blev hennes ex.

Okej?

dem har inte ens varit tillsammans. jesper har berättat allt för mig . och ja jag vet han är väl också kapabel till att ljuga , jag vet faktist inte vad jag ska tro,

men jag skiter i det nu och ska se vad hon vill mig sen ieftermiddag :S .. :)

jag står för vad jag säger, jag står för min ålder och allt. och jag är vuxen nog att ta konsekvenserna. och det har fan inget att göra med min asperger som hon försöker få de till , idiot :S .

ne , nu ska jag vänta på att niklas ringer :) <3 får annat att tänka på hihii..

sen ska jag vänta till jesper slutar. och det säger jag er bara ni som nu läser detta!. får jag reda på attt äckliga lizzet talar sanning om att han har varit otrogen med henne mot mig, som jesper säger att han inte har varit.

då är de slut .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0