jag kan inte dela på mig!

igår va jag med jesper, cornis och dessie igen och åkte pulka, i hageby-backen. den går som tusan monster backe. vi åkte led och lilla skrajsna jag vågade inte åka ända uppifrån. fick panik och benen bara skakade. Men Dessie hon var inte rädd hon Tjoooong så va hon i full fart i backen.

”oh helvete” tänkte man haha ..

sen åkte vi till McDonalds och sen tillbaka igen, haha då satt jag och dessie kvar i bilen. & då flög Fan i oss och vi skulle köra bil :D . haha kändes som en övningskörs lektion. bara de att ingen av oss fick i den förbannade backen. hahah . så Dessie fick köra runt haha de gick PRIMA!.

faktist

 

sen drog omkring i stan och mötte en full Joel som skulle hem – haha sen var jag så sur och trött att jag ville hem. och min rumpa värkte fan. slog i den i backen och fick cornis o jeppe på mig . :O aj aj aj-

har ett blåmärke nu xD haha .

Puss på den kvällen<3

 

Min Älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0