jag börjar få panik ! ..

oh herre, just idag slog det mig.. det är fan inte långt kvar tills sista dagen.. fan jag tar studenten den 16e juni och ja som sagt det är inte alls långt kvar.
fan!
fan!
fan!
jag vet inte vad jag ska ha för klänning, eller skor, eller frisyr eller sminkning eller någonting!
gaaah! sliter i mitt hår ! hur ska det här gå?
och inte bara det?!
jag har typ 14 kurser kvar (inte hela då men men) kvar att göra klart! + praktik och massor annat på det där.
oh herre jävlar jag kommer vara gråhårig när jag är klar. OM JAG ENS BLIR KLAR ?! :O
mamma :'(
nu bli jag ledsen, kan man få lite hjälp med det här? ideér?
Puss
/ ledsen jacqueline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0