jackie do / dont like !

yes

- VÅREN
fåglarnas kvitter :) , solen som värmer, snön som sakta smälter bort och gruset som sopbilen soppar bort från vägar och trottoarer, små barn som tar fram cyklar & hoprep & i april blir jag 20 år :)

- KÄRLEK
vårkänslorna bubblar upp, antigen så blir man kär på nytt i sin älskling eller så hålls ögonen öppna på nytt fräscht ögongodis som skulle kunna bli ens eget. Jag har min älskling & jag gillar han skarpt<3

- VÄNNERNA
dem som alltid finns där hur mycket skit man än går igenom och bråk och det ihop. dem man alltid har roligt med och som man behöver när som på dygnet. jag diggar er, och ni är på tumme upp sidan idag<3

 

no

- FAMILJEBRÅK
familjen är de man vänder sig till jämt, som står och håller ens rygg, som finns där i vått och torrt och som man verkligen älskar. vad känns inte mer än att någon i den kretsen hatar en , ger en mördar blickar och som aldrig vill sluta bråka ? usch!

- HUNDEN SOM BLIVIT SJUK
min ögonsten, min bästaste vän och mitt allt, jag hatar när den personen blir sjuk och inte mår bra. de känns skit i hela själen när något sådant händer. ont. krya på dig gumms<3

- ATT SJÄLV VARA SJUK
Gaaaaaah! det finns inget värre ..

SAM_1131


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0