it´s a mad world ..

VAD FAN ?!


det finns ju ingen som helst säkerhet någonstans.. Gick in på mitt konto för att jag skulle betala ett par räkningar, och helt plötsligt har ett företag jag aldrig ens hört talas om gått in och tagit autogiro 209:- från mitt konto, WHAT THE FUCK?!

men efter en massa jävla samtal och ringande hit och dit, var det en kund med nästan samma bankkontonummer som mig som hade skrivit någon siffra fel och att dem snodde pengarna från mig.


OCH SOM TUR ÄR!

får jag tillbaka pengarna nu i eftermiddag. visst en del tänker so what det är ju bara 200:- runt räknat, då säger jag HÅLL KÄFTEN de är pengar. speciellt som en fattig typ som  mig!.

sen de där jävla fitt telia företaget som jag hade ett abbonnemang hos, IDIOTERNA har fan inte avslutat det som jag bett om sen typ ett år tillbaka, BLIR MAN FÖRBANNAD ELLER BLIR MAN FÖRBANNAD?!

JAG FUCKING KOKAR AV ILSKA !!!



och sen då , jag vet inte hur jag ska fortsätta, de bara följer mig gaah det kommer följa mig till graven och jag blir så fitt fuckat irriterad på sånt här!

I´ts a fucking mad world we live in ! MAD WORLD !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0