im sick usch o fy o blää

jag hatar det här enormt mycket!

 

jag kan ju förfan inte göra någonting, eller träffa någon eller någonting :S ..

näsan rinner, ögonen rinner, näsan är täppt också. halsen svider och kliar medans rethostan tar över mer och mer, BLÄÄÄ ! .. får upp en massa slem och skit uuuuhäääk känner mig som världens vidrigaste människa.

och fan vad uttråkad man blir, har fan varit hemma hela veckan usch vill träffa folk och allt, men orkar man det då?? nee ..

sitter och lyssnar på lite musik som man lyssnade på förr, ha de hade ni inte kunnat tro va?? att Jackie tha hip hop lyssnade på P.O.D och dem där fräna :P ..

får lite återfall faktist :D ..

ne pusshej! tillbaka till sängen ..

 

Jag påväg ner till Läkaren i stan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0