im over it .

som jag sa vill jag bara att de dras ett sträck, så får resten vara osagt. Hon gillar inte mig & jag gillar inte henne, så vi låter det vara så.

jag bad Lizzet hålla sig borta från mig & henne 2 svansar också (Sanne & Sara) så håller jag mig ifrån dem med, med glädje.

nu till vad som hänt idag utöver den halvtimmen ..

jag va hemma och har försökt få tag i tanten på bistånd hur länge som helst, i flera dagar :O. men men äntligen kunde mamma lämna ett meddelande till henne om att hon ska ringa så fort hon kan. sen har jag träffat Niklas min fine vän :) .

han kom o hämtade mig hemma o så åkte vi runt lite, först köpte vi cigg för jag verkligen va tvungen att ha de. sen åkte vi till klocket, till en pizzeria där o spelade på automater. (ja? vad gör man när man inte har något att göra??) sen när hans pengar va slut, så va vi båda tomma på fantasi då kom jag med super förslaget, vi sätter oss på McDonalds en stund :) .

så vi åkte ut till maxi där och bara satt o snacka och åt lite grann.. Det roliga med allt som jag fick reda på senare, va att jag tyckte jag såg Tobbe W komma in med någon i kön. men ja va inte säker så jag vågade inte hälsa :D . haha sen på face senare frågade han om jag var på MC på Maxi vid den tiden. haha då va de han jag såg. han har tydligen klippt sig, inte undra på att jag inte kände igen honom :) . KUL :D

ja, iaf sen efter vi gick därifrån åkte niklas hem med mig. Hemma låg jag bara och slöade i sängen medan jag svarade på några sms från henne då..

Sen på med kläderna för att möta jeppe o dra ner till tandläkaren . han satt på en buss upp medan jag satt på den andra påväg ner till söder tull. ha ha han fick hoppa av och hoppa på min istället, sen bums ner till resecentrum.

där inne hos tandläkaren i väntrummet, satt de två Blattar (får man säga blatte?) aja, utläningar då ?. och den ena nös hur högt som helst. haha och jag blev dö rädd för jag hatar när folk nyser så där hyper högt. så en gubbe glodde och smålog mot mig sen ända tills jag fick gå in.

Polerade tänderna o fick flourlack . klart sen hem ..

mera sms från henne .. uuurk jag orkar inte .

sen väl hemma ville hon att jag skulle ner tillstan igen för att mötas, Aldrig! fryser ju arslet av mig :S . hon får komma hit!

efter mycket omomän kom hon och med sig har hon sara o sanne ..

ärligtalat, fick jag inte ut ett skit av att prata med dem , de gick inte föra en vettig diskussion vuxna människor emellan .. så jag gav upp och avslutade bara med att be dem hålla sig borta, så gör jag det med ..

så såg min dag ut. kul va?

nej nej och nej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0