im going to miss it :/

men hey?!
dem är tillbaka 27e Mars! Boooojaah!
jag har kärat ner mig i programmet totalt. alltså hela min dag är förstörd om det inte visas i tv:n, eller så blir jag skitsur om jag missar det någon gång. grrrr. arg som fasan.
ne just nu sitter jag har och har ingen anning om vad jag ska skriva om, he he, men de blir väl en bludder inlägg idag då.
ska ta något att äta för jag känner att magen börjar kurra snart. sen börjar jag få träsmak i röven haha den domnar bort. ha ha ha ..
jag har suttit och flyttat över alla inlägg från ena bloggen till den här nya nu.. ja det är därför alla inlägg är samma dag.. klaga mer då vafan .
duger det inte så skit i att läsa, vad gör du här?!
e he he he ..
nu är jag trött och helt seg, ska som sagt stoppa något i magen, ta en huvudvärkstabblett, ta en cigg, sen slöa vid tv-
Pussar&kramar / jackie ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0