igår kväll åkte vid skridskor ..

ingen av oss, hade något att göra så vi tog en sväng till laagelunda där och åkte skridskor.. låter helt suveränt kul. men mina förbannade jävla fitt skridskor PASSADE INTE ! :(. skit också!..
alltså jag har inga egna för dem gjorde vi oss av med för läääääääänge sen.. så jeppe tog fram ett par som skulle passa. men neee de gjorde dem inte ..

så jag stod och frös arslet av mig medans de andra åkte. kul nee

sen in i bilen drog omkring och fucka ur. ni vet. eheh ..

så såg den dan ut. kvällen visade sig bli bättre än i  början iaf. tur de ! .

pöws..

här kommer några bilder från igår.. (piss kvalite men men .)







aao ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0