I´ve got a love, and I know that it´s all mine

såå suck on that bitches!

idag har jag varit på praktiken igen, blää fick gå runt o städa hela affären. mina händer såg dö äckliga ut och helt skrupna typ som en 8oårings.. eller a russin händer som man sa när man va liten . haahah- men annars va det väl en helst okej dag. är bara sååå trött.

sitter och väntar på min älskade jesper som (tihii sötnos) skulle överraska mig på praktiken men han visste ju inte att jag slutade tidigare. hihihiihi. så nu köper han med cigg hem till mig, Puss &Tack<3. försöker hålla mig vaken för att vara social och gullig flickvän när han kommer. men de ser inte ut som att jag kommer orka det .

Det är knappt så jag orkar sitta här o skriva, ha så varför gör jag det? uuuurk ! ingen aning. skjut mig bernt och kalla mig hans!.

okej nu börjar de övertrötta ta över min hjärna och jag har inte den blekaste aningen om om vad jag skriver om . haha om om om om om och om ;) . ni ser jag vet inte. fingrarna bara skriver vad de känner för här sitter jag och ser orden komma upp på skärmen bara .. hm dags att sluta? . mjaaa ja tror nog det .

haha  .

jesper min kärlek & min bästaste vän, jag älskar dig grymt mycket och du har till den största delen en stor bit av mitt hjärta, du betyder skumt mycket för mig och jag älskar dig verkligen, Puss på rumpan men fis inte, Love!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0