i dont give a fuck about my reputation

I´ve got a pocket full of sunshine!

gaah! galen helt jävla galen , det är inte rätt DET ÄR FAN INTE OKEJ! är trött på det här, men jag ger fan i mitt rykte. skiter i vad du tycker om mig. jag skiter i vad du säger om mig, jag skiter i vad ni pratar om mig och jag struntar blankt i om du hatar mig.

För jag är jag. haah hur fan skulle jag kunna vara någon annan. kuk i dig! yepp jag kanske är en loser, ett äckel, en idiot, en hora ett luder eller vad fan som helst.

yes sir i´m a bitch! varför? jo för jag svarar för mig. jag tänker inte bara stå där och ta emot all fucking skit som folk spottar på mig, så därför spottar jag tillbaka. nej jag tänker inte backa när någon ska slå mig. Slå du först så är det min tur sen! ,

jag tänker inte bara spela dum när jag hör att du viskar om mig, vill du mig nått säg det här, rakt i mitt annsikte.

och du/ni en sak till, fan slå upp orden innan ni kastar dem på folk, för you´re not have a clued!

se you later losers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0