Grymt tråkigt ..

Seriöst ?!

 

jag har piss tråkigt .. Gaaah! jag börjar klättra på väggarna snart. usch hatar att vara hemma helt isolerad från omvärlden. känner mig som en fängslad maniac. som inte tål solljus. aha!

men de är jag inte :/ .

vill hitta på något att göra, men samtidigt är jag väldigt väldigt Week ! .eller hur det stavas. och det värsta med allt är att jag kan inte röka vanlig ciggaretter, så jag får röka menthol BLÄÄÄ och det smakar bbara skit. usch och fy och blää ..

ringde micke förut idag. för att säga att jag inte kommer imorgon. är för sjuk för att prata med kunder, bära och plocka med grejer. inte fräscht om man snorar och hostar och sånt.

- hej , de är jacqueline
- hej! , hur mår du?
- ne, jag tror inte jag kommer imorgon
- haah! ne du jag hör det !
- mhm .
- kryp ner i säng nu och drick massa the
- massa the ja aa de ska jag.
- krya på dig nu så ses vi kanske på tisdag då om vi har tur?
- mja, haha JAG VIL INTE VARA HEMMA MER .–
- heeh, ne så bli frisk nu ..
-a hej då .-
- ha de bra, hejdå .

så va vårat samtal ..  fan vad tråkigt jag har det .. !!! BAJS !,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0