Fredag - Parbowling

Äntligen fredag! :) .

Cornis & Hans flicka Dessie kom och hämtade oss utanför mig. Så åkte vi till McDonalds och lite sådär sen skulle Dessie kissa. Jeppe tog ut pengar i Eneby medans hon va hos sig. sen gick Cornis köpa cigg åt mig med bara en – kronor :D . haha jeppe fick ta över med att stoppa ner en krona i taget i den där manicken haha .. åt räk macka och drog till Eurobowl där Martin och hans flicka Viccan var och väntade på oss :)

det gick så förbaskat dåligt så jag vet inte :D , men bara man har kul så hihi..

Dessie vann över alla :) . med 236p :D . vi körde killarna mot tjejerna . tur att vi hade dessie i vårt lag. men jag pajade de nog för oss ändå haah :D

måste göras om, Puss på den kvällen!

images


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0