en stråle ljus i min ensamhet

så roligt!

markus min gamle vän ringde och kollade om jag ville ses fortfarande.. för tidigare idag hade jag frågat om han ville gå ut och gå med mig någon kvart 20 minuter eftersom jag är sjuk och måste ha lite luft, och för att det är så tråkigt att gå själv. men då kunde han inte.

så han ringde förut ikväll och undrade eftersom han ändå var i stan. visst varför inte det va ju typ ett år sen vi sågs. och jisses vad skönt det va att prata med någon och bara va. hade jätte roligt.

sen fick jag hänga med på en tur i den fina bilen :) .
Jag tror han har en sån här ;(inte säker men men denna bil är också fin)

och jag älskade den, hon brummade så fint :) . Hihih
Vi får ses igen snart markus? :)

för trots allt , så var du min bästa vän förr. du var den som förstod mig, som jag kunde vara mig själv med, och som lyssnade och ställde upp jämt. och sen när Niklas och jag gjorde slut försvann allt. Tack för att du finns kvar fast vi inte ses ofta, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0