En mysig bra, alkoholfri Lill-Lördag .

har varit hemma hela dagen, det va meningen att jag och jeppe skulle in till centralbadet och gymma, men icke sa nicke !

har har gjort mig sur hela jävla dagen och har inte haft någon lust alls att prata med honm ens :S .. uuurk!

han kan inte ta kritik , han respekterar mig inte, han gnäller på allt verkligen allt. och lyssnar inte, tjatar om saker o ting och skriker åt mig :S . liksom hallå? Vem är du ? :S

jag tar inte vilket skit som helst alltså och de borde fan han veta efter snart 1½ år snart ..

vi bråkar massvis igen, men jag tänker inte ge med mig. varför ska jämt jag be om ursäkt när de är han som beteer sig som ett kräk! ALDRIG!!

och så försöker han smöra i telefonen o allt. . nej tack jag tar´t inte!

————————————

Så idag har jag myst med mammsen, bakat tårta hjälpt till med tvätten (tvättar fortfarande), gjort tacos och ätit tacos.. men kaffet saknar vi de känns i kroppen.. och nu är de försent för det .

ne de blir tvättstugen om 10min, sen ut med luffs o tuffs 20:00 där .. sen blir de sista tvätten upp och vikas, sen hoppar jag i säng .

Först tänkte jag öppna mitt vin och ta ett glas, mamma säger att de jäser om de står för länge :O. hur länge håller vin??

men nu känns de så sent att ta vin, och de finns inget kul på tv heller :/ ..

ne vi får se , puss o kram !mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0