en bit sanning.

Om du tittar in i mina ögon, ser du bara din spegelbild..
dem är så blanka
men om du ser in i mina ögon, och koncentrerar dig
då ser du skiten


du ser min historia från barnsben & uppåt till nu .
hur allt gått, hur mycket skit det varit omkring mig.
hur mycket jag stått i, hur mycket jag har fått kämpa
hur illa det gått flera gånger
hur snett jag har tänkt.
hur mycket tårar som ramlat från min kind
hur mycket blod som har runnit


om du tittar riktigt noga, ser du allt det där..
men ingen pratar om det, ingen rör en endaste min
vi viftar bort det, för det finns ingen hjälp
vi struntar i att det finns där inne, för igentligen

så ser vi ju bara vår spegelbild ..

/jacqueline .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0